Saknar mina kompisar!

Det är stunder som denna som jag inte alls vill befinna mig i underbar soliga Kalifornien. Pratade ju med Malin igår och hon har födelsedagsfest idag. Vill så gärna vara där! För att göra det bästa av situationen så ringde jag upp dom genom Skype.

Ringde två gånger och Malin la på inom några sekunder och insåg att min mick nog inte va inkopplad. Försökre ringa ingen men insåg att Malin inte skulle svara för hon trodde väl att nån knäppis som ringde. :P Provade Lottas telefon, inget svar där heller och till slut så svarade Niki :D

Åhh det va så underbart att för höra allas röster och jag saknar er såååå mycket! Hoppas ni får en rolig kväll! Och skååål från mig!

Mina underbara bästisar :)
Malin, Maria, Majsan, Lotta, Niki och jag.

Kommentarer
Postat av: alexsandra

tur att skype finns! :)

2009-09-13 @ 11:08:18
URL: http://ahallen.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhhh, gums!! tur vi lever i en tekninsk värld;)

2009-09-13 @ 19:35:07
URL: http://scrapphoto.blogg.se/
Postat av: Majsan

Det va härligt att höra din röst.. Saknar dig massor också.. massa kärlek till dig pussssss

2009-09-14 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0