Labor Day

Det doftar så ljuvligt när man grillar och det är precis det jag har gjort nu på kvällskvisten. Idag är man ledig här i USA och vi firar sommarens "sista" dag. Då grillas det, hängs det vid poolen och party party. Hade jag bott kvar nere i Santa Monica / LA-området så hade jag nog inte haft svårt att hitta nåt roligt poolparty.

Men nu har jag ju flyttat och har istället roat mig med trädgårdsarbete, ja det blev det istället, och läxor. Det har varit så vaaaarmt här nu dom sensate veckorna. Över trettio grader och idag var inget undatag. Jag va ändå ute vid fyra-tiden och höll på att smälta bort.

BBQ i "trädgården" när Lizan va och hälsade på förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: lizan

Mmm... Jag gillar framförallt kaffekannan med margrits! ;)

2009-09-08 @ 20:37:05
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0