Klagosång..

Guuuuud.. hur kan man vara så här trött och så jag ont i ryggen. Synd att man inte kan kapa av ryggen för en dag. Sitter och försöker muta mig själv med "Dark Chocolate Mint Creams". Chokladgodisar med mint i. Det funkar inte så bra. Ska iväg till skolan snart igen och jag funderar seriöst på att skubba.. men jag missar så mycket då. Så nej.. det är inte ett alternativ. Men vem orkar åka tillbaka till skolan igen och ha lektion mellan 19.00 och 21.50 egentligen??!

Imorgon kommer svärmor Lana. Det ska bli kul att träffas igen men samtidigt så är mina slarviga dagar förbi, bra egentligen, men lite skrämmande samtidigt. Jag skulle kunna va den mest stökigaste personen ever.. efter Mjukis och Towe då.. och jag bor/har bott med båda, dock ej samtidigt. Tack och lov! ;)


Så här såg det ut innan vi flyttade in. Nu har vi fått ändra om lite och trycka in lite av våra möbler.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja du, jag drömde dock inatt att du hade rätt=) Vi har gjort vårt bästa, ätit stark mat, färdknäppen osv.. nu får vi bara se om hon vill titta ut idag eller inte..hon har ju över 15 timmar på sig=)

2009-09-15 @ 06:40:38
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0