Go'morron go'morron..

Nu har jag vaknat till lite här efter att ha suttit och kollat runder lite på nätet. Det blir nästan som när man va liten och ens föräldrar kollade genom morgontidingen lite extra noga på helgen, för då hade man tid. Skillnaden är att jag läser bloggar, facebook, mejlen och aftonbladet.

Oppps.. mitt i allt ringde mina föräldrar som kom tillbaka från Mallorca idag. Dom har varit där och hälsat på min syster, som är där nere i ca 5 månader och jobbar som dykarassistent. Dom hade haft nämre 30 grader om dagarna och hade badat och min pappa hade provat på att dyka med min syster. Nästa resa kanske det blir att komma hit? :P *blink blink* hehe..

Nej nu ska jag äta upp min frukost/lunch som består av havregrynsgröt med päronbitar och äppelmos. Muuumms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0