Hormonmonster

För ca en vecka sedan tog jag ut min P-stav ur armen. Efter det har mina hormoner spelat pinpong i en vecka. Jag har varit likt intill ett vrak i mellan åt.. mår illa, yr i bollen, ont i magen, ont i huvudet och sånt. Det går i vågor så vissa stunder mår jag bra och vissa så mår jag kass.

Har precis kommit hem från doktorn. Hade en tid för att ta ut mitt lilla stygn som jag fick efter att dom tog ut staven. På vägen dit så va jag tvungen att tanka och när jag var klar så körde jag på motorvägen och hamnar så klart framför en polisbil och bakom en lastbil.

Vi har inte satt på dom nya registreringslapparna på bilen så polisen såg det när vi låg där och puttra på bakom lastbilen. SÅååå typiskt. Så han satte ju så klart igång sina röda och blå ljus och jag körde in till kanten.

Som det hormonmonster jag är så började jag så klart att gråta, och maskaran rann ner för kinderna. Stackars polis.. haha.. jag fick ju be om ursäkt och säga att jag va väldigt känslig just nu och hade probem med mina hormoner. Sen kollade han upp mina papper och körkort och tjo faderuttan. Sen berättade han att jag skulle få en påminnelse hem om att fixa dom rätta papperna och rätt klistermärke bak på bilen. Sen va det klart!!! Inga böter eller nåt sånt, han tyckte väl synd om mig eller nåt.. :P


Skulle hellre va ett kakmonster om jag fick välja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh gumsan! tänker på dig!

Vilken tur ändå att du slapp ngn avgift:)

Puss

2009-10-28 @ 08:54:55
Postat av: Louise

Men lilla vänn! Tacka hormonerna för att du slapp böter och passa på å gråt allt vad du kan så är allt snart över. Du förblir alltid en solstråle för mig!

1000kramar!!

2009-10-28 @ 10:10:29
Postat av: Jennie

Naw... jag ser det framför mig..precis som i en film..du sitter där liten och hjälplös och gråter..hehe..

gissa om jag känner igen mig med hormonerna..under graviditeten var jag verkligen ett monster ibland..dock hävdade thomas att det inte var så farligt men jag tror inte han vågade säga sanningen=)

2009-10-28 @ 12:20:55
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: elina

vad lite tårar kan göra!! hoppas svängarna rätar upp sig snart :)

ååh vad jag önskar att jag fått ge dig en stor kram! du får en distanskram! kärlek!

2009-10-29 @ 21:40:48
Postat av: mammie

Lilla gumman så jobbigt för dig.

Låt tårarna spruta, för man brukar ju säga att efter regn kommer SOL.

2009-11-05 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0