Halloween Horror Night.. here I come!

Det blir av... :D Det ar soligt och regnet har dragit sig tillbaka :D
Kan knappt vanta. Har kollat pa alla vidoes och ar mer taggad an nagonsin. Wiii.. kanske detta kommer bli en av dom basta dagarna pa detta aret. :D:D:D



Nu ska jag bara ta mig igenom arbetsdagen, men det ska nog inte bli nagra problem :)

Lisa! Ja juste.. det regnade pa midsommar.. men bara har uppe vid oss.. pa kullen.. nere i resten av Camarillo hade det tydligen varit torrt :D Lokalt vader eller vad.. :P

Kommentarer
Postat av: lizan

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-15 @ 22:22:24
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: mammie

Du är allt skräckgalen du..... du kanske skulle blivit häxa... Fast det är klart, måste ju kännas skönt att få skrika av sig lite.

Kram på dej Mie!

2009-10-16 @ 16:10:39
Postat av: Jennie

Tack=) Jag mår bara bra,njuter av att vara mamma=) Känns som vi haft henne hur länge som helst, fast hon bara är 25 dagar=) Hur är det med dig?? Hur var halloween horror night? (är det inte tidigt förresten? här firar vi inte förrän om 2 veckor ju)

Kram!

2009-10-17 @ 10:57:45
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0