Fett..

Vi bor ju hos mjukis föräldrar nu för att spara ihop pengar till att köpa oss ett eget ställe. Det blir lite trång och fullt hus ibland, speciellt eftersom det renoveras badrum samtidigt. Alltid folk här och sällan tyst, men fint blir det.

Sväris-fri helg.. dom är bortresta över helgen. Så det va min uppgift att släppa in hantverkarna idag. Så här sitter jag och väntar på att dom ska komma och väntar med att duscha för att jag vill inte att dom ska komma när jag duschar, så att jag missar dom.

När dom kommer så visar det sig va rörmokaren som ska installera toaletten och vasken osv. Så när jag visat dom alla grejerna så pratar jag vidare lite med Anna på msn. När vi pratat klart kommer ena killen och berättar att han ska stänga av vattnet...

FAN, JAG HAR JU INTE DUSCHAT! Så nu sitter jag här med fettigt hår.. och ska åka till skolan och jobbet om en timme!

Så kan det gå när man är en drömmare :D


Jag får helt enkelt låtsas att jag är Cameron Diaz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0