Biokväll i Santa Barbara

Förlåt! Jag har varit så dålig på att uppdatera på vad som händer i mitt skolfria liv.

Jag har jobbat en vecka nu efter att vårterminen är slut. Så jag har varit helt slut när jag kommit hem, plus att jag har haft en sjuk sambo att ta hand om.

Just nu har jag i alla fall helg och det är ingen vanlig helg utan jag har LÅNGhelg. På måndag är det nämligen Memorial Day här. Igår efter jobbet så åkte jag till Santa Barbara. Det tog otroligt lång tid (minst dubbelt så lång, vanliga fall 45 min) eftersom det är så mycket trafik. Det är en väldigt stor helg att åka iväg och semestra lite på.

Emelie åker tyvärr tillbaka till Sverige imorgon (söndag) så jag ville passa på att träffa henne nu innan hon åker. Det blev en lugn kväll och vi gick på bio med Emelies kompisar Lisa och hennes pojkvän. Vi bestämde oss för komedin Dance Flick.



Just nu sitter jag och slappar i soffan och det är snart dags för ännu en filmkväll, fast denna gången med pojkvännen.

Kommentarer
Postat av: lizan

ameeeh.. hur ofta är din sambo sjuk egentligen! :D

2009-05-24 @ 10:04:03
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Bio ser roligare ut hos dig än här..=) Ja vi är nöjda med vagnen, den ska faktiskt inhandlas i USA och så tar Thomas föräldrar med den hem när dom är där i början av september(hoppas bara bebis inte kommer innan 16 sep..hehe)

2009-05-26 @ 21:11:05
Postat av: Jennie

Oj mitt namn försvann=)

2009-05-27 @ 16:11:19
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0