Lunch i öknen

Lördagsmorgonen så va jag tvungen att vakna tidigt. Emelie och jag va inte så pigga när klockan ringde vid halv 8. Vi tog oss dock i kragen och gick ner till bussen. Jag måste nästan säga det.. jag är lite stolt över oss och så tacksam för Emelie. Som jag sa så följde hon mig till bussen, men det tar 45 minuter att gå dit och vi va BAKIS!!!! (Emelie fick ju även gå hela vägen tillbaka helt själv!)

Det blev snabba ryck när jag kom hem. Hann knappt mer än att byta kläder och sen va det dags att åka iväg igen. Vi skulle nämligen åka på lunch på segelflygfältet där Mjukis jobbade när jag träffade honom. Det ligger ca 2 timmar med bil från där vi bor. Men jag älskar att åka bil länge så mej gjorde det inget. Vi åt en massa god lunch där på deras BBQ och tittade på deras nya segelflygplan och även Mjukis gamla "traktor med vingar" som han kallar den. Sen åkte vi en jättemysig väg hem.



Klicka på dom små bilderna för att se dom större.

Kommentarer
Postat av: Anonym

myspys. duuu toppen o prata med dig litta igår o tacka mjuk igen! har läst lite mer idag o fattat liiiite till. haha man får ta in kunskap sakta o säkert tror jag:P

2009-03-16 @ 14:41:58
Postat av: frazor

MJUKIS ÄR EN TRAKTOR.

2009-03-18 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0