Tour of the Universe

Jag har en sån jobbig huvudvärk som ligger och trycker. Har även ett tryck över näsan känns det som. Hoppas det inte är bihålorna som krånglar. Har inte tid med sånt!

Även fast jag känner mig lite småsjuk så är jag riktigt lycklig och glad. Anledningen till det är att jag har precis klickat hem ett par biljetter till Depeche Mode som ska spela i Santa Barbara i sommar! Woohooo! Jag längtar så! Det är ju inte förren i augusti.. men jag kan stå ut med att vänta lite.


Detta är en dream come true!! Weee :D

Kommentarer
Postat av: helen

åh åh åh åh!

depech depech depech.



det är ju helt sjukt, men jag har aldrig sett dem live.

2009-03-10 @ 10:08:26
Postat av: lizan

Gud så orättvist!!!!!!!! :(

2009-03-10 @ 21:39:15
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: C

ÅÅååå, kul. Vi hade ju gärna gått o sett dem på Arvika om det inte vore för bebben... men de spelar förmodligen när bebben har växt till sig lite också, sålänge som de har hållt på, menar jag :P

2009-03-11 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0