St Pattys Day

På jobbet idag så va mer eller mindre alla grönklädda. Här ska det firas ordentligt. Jag hade dock bara pyttelite grönt på mitt armband. Har ju inga klädesplagg som är gröna, som jag kunde hitta i alla fall. Det fick bli armbandet, jag ville ju inte att någon skulle nypa mig. Det är tydligen det som ska hända om man inte har det. :)

Idag har jag inte hunnit eller orkat gå ner på stan men jag kan höra dunka dunka och skrik av glädje där nere. Förut så va det någon ambitiös person som spelade säckpipa också. Så jag satte mig på balkongen med en öl i handen och njöt av den sköna kvällsbrisen, stjärnhimlen, och ljudet av säckpipan.

För ett år sedan så va jag och Frida ute och partajade i Santa Barbara och drack grön öl.

Saknar dej gumsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0