Lugna lördan

Det har varit en vääääldigt jobbig vecka. Tror jag har nån slags influensa om ligger i kroppen men inte riktigt bryter ut. Så nu har jag gått med huvudvärk och varit riktigt trött i flera dagar. Mjukis har varit sängliggandes med hög feber så allt blir lite omvänt denna veckan när allt inte är hundra.

Igår va det i alla fall fredag, äntligen. Då va Mjukis bättre så på kvällen så va vi hemma hos Mike och Karina och åt pizza och tittade på Slumdog Millionaire  och Battlestar Galactica. Filmen va bra så har ni inte sett den, så se den. Jag säger inget om den så har jag inget sagt.. vill inte försäga mej. :D

Det har inte hänt så mycket mer idag mer än att jag fått väldigt mycket plugg gjort. Yay!

Hade nästan glömt.. Förra veckan på jobbet så låg detta kuvertet i lådan bland utgående post. Så nu har jag bokstavligt tavlat skickat brev till govenören! :D Inte för att det va jag som skrev brevet.. men det va jag som postade det :D

Tog bort lite av adressen.. bara för säkerhets skull.

Annars så är en det en rätt lugn lördag. Slötittar lite på School of Rock med Jack Black :D

Kommentarer
Postat av: Anna - Sanningen om Amerika

Men jag vet, jag förlora en timma till att plugga till mitt prov imorgon. O självklart e jag alltid ute i sista minuten o pluggar :(

2009-03-08 @ 20:19:27
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: lizan

jag gillar att han är the honorable! ;D

2009-03-09 @ 12:16:40
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0