Big Bad Voodoo Daddy

I lördags efter att Emelie hade åkt hem så fixade och trixade jag lite här hemma och sen när kl va 17.00 så va jag duschad och klar. Kom på att jag hade en party-klänning/tunika som jag köpte i julas som jag helt glömt bort. Vi åkte till en riktigt god kinesisk restaurang i Thousand Oaks med Mike och Karina.

Efter att ha ätit förätt, huvudrätt och efterrätt (behövde döda lite tid) så åkte vi vidare till Augora Hills där vi skulle se Big Dad Voodoo Daddy. Det är ett rikigt bra swingband (svängig jazz) som kommer härifrån Ventura och har spelat ihop i 16 år. Dom är riktigt grymma musiker och grymt duktiga live. Det gör ju heller inget att dom är väldigt skojiga och skämtsamma.



Här är föresten Mike och Karina... Mike ska såklart spexa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0