Sunny California.. NOT!

Det regnar ta mig fan! Det har varit Grey May nu i några veckor och nu har juni kommit som innebär dimma om man bor längs kusten. Maj och juni är inte dom "bästa" månaderna här, enligt mig. 

Jag är ledig alla fredagar nu under sommaren och det innebär att jag "jobbar" hemma. Så nu när jag va ute i trädgården och städade upp så börjar det alltså att regna. Det har jag väntat på i flera veckor. Det har känts som att det har legat i luften nu ett tag. Eftersom det är fint väder här nästan året runt så längtar jag faktiskt efter lite regn ibland. MEN.. måste det komma när jag är i full gång med att rota i rabatten.. Grrr... 



Dags för dammsugaren då kanske jaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0