Hormoner och vardagstråk

Jag har tyvärr inte fastnat i Sims-världen. :P Fast man skulle ju kunna tro det. Jag har spelat några gånger nu och börjar få lite ordning på det. :D

Det har inte hänt så mycket här, just nu är allt väldigt vardagsaktigt och "tråkigt". Mina hormoner spelar små spratt med mig och jag är superkänslig och trött, nästan så att jag somnar i bilen på vägen hem  från jobbet :O 

Jag har nog nästan börjat gråta typ 10 gånger inom några dagar, för inget. Lagom roligt.

Nu till något roligare.. Igår så låg där ett paket från min underbara Majsan i postlådan. Tack!! Jag blev så jäkla glad! Puss på dig! Vi ska fira midsommar med picknick och lekar i en park med våra amerikanska vänner på lördag och på måndag kommer Lizan och stannar i tre veckor. Det kan nog bli bra det här trots allt.


Bilder från en fin åker inte speciellt långt här ifrån.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Dina hormoner som spelar dig ett spratt låter precis som mina...,,,,,,, är det en liten minimjukismarie på g?=) kram

2009-06-19 @ 07:59:37
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0