Green Day spelningen

Karina och jag åkte ner till Hollywood igår efter jobbet för att se Green Day spela. Karina hade lyckats få tag på biljetter till en liten spelning för ca 1000 personer. Det va en förhandspelning inför deras stora turne. Det va jättekul och en jättehäftig upplevelse att få vara på en sån liten och intim spelning för ett så stort band som jag gillar. Dom vet verkligen hur man underhåller sin publik. I två timmar körde dom stenhårt och dom lyckades få med sig publiken hela tiden. Dom är hur roliga som helst och framför allt knäppa. :D

Tyvärr fick man inte ha med sig kameran in så det blev inga bilder.. Grrr.. va ju så nära dom... tänk vilka bilder. Istället bjuder jag på bilderna från Monster Palooza som jag va på i lördags. Det va en jäääääätterolig dag och jag fick se många tuffa grejer. Träffade på en del folk som varit med i sådana filmer och en "blod show". Eftersom jag är en tönt så blev jag så nervös när jag träffade James Duval som spelade Frank i Donnie Darko, så jag glömde ta ett kort på honom eller be om autograf. Låter bilderna nedanför tala.







 Har naturligtvis massor mer bilder men jag tror ni fattar galoppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0