Glad midsommar!

Själv sitter jag med en skål havregrynsgröt med mjölk, äppelmos och päronbitar. Ingen sill här inte. Inte idag.

Det är nämligen städning på schemat. Det blir även att förbereda inför midsommar imorgon (lördag). Ska även på lunch med mina gamla klasskamrater från min orientation för interntionella studenter. Vi ska på Cafe India här i Camarillo. Nära och bra. Kan bli spännande.

Hoppas ni har det bra där hemma och att ni njuter av denna härliga dag och har rikigt kul. Jag önskar verkligen att jag kunde va i Sverige just nu. Det suger.. :( Men men.. jag får göra det bästa av situtionen.


Så här såg det ut förra året när vi firade med Frida i Santa Barbara.

Dans kring hemmagjord midsommarstång.

Midsommarfirande på midsommardagen med Fridas "familj".

Dags för gröt!

Kommentarer
Postat av: Anna - Sanningen om Amerika

Oh jag gillar midsommarstånden!!! Vi har gjort amatör kransar o gjort jordgubbstårta..



Phh jag älskar kubb. Själv spelar vi nog kenyansk poker senare...

2009-06-21 @ 02:07:41
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Frida

hahahaha!! jösses. vad du har bilder som inte jag har:) måste få. har inte de alls från midsommar.. konstigt!! känns som vi har en dela att kompiera när vi ses min snäcka;) hörs snart igen hoppas jag, puss ok ram, hälsa

2009-06-21 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0