En helt ny varld

Okej.. det dar med att bo i ett hus ar tydligen inte alltid en dans pa rosor. Det ar mycket som ska fixas och nar jag val ar klar, sa ar jag sa trott sa jag sjunker ner i soffan framfor nat TV-program. Plus att nu har vi Tivo. Det innebar att vi har massor med kanaler och man kan spela in och nar man val tittar sa kan man SPOLA FORBI alla reklamer :D En helt ny varld for mig.

Idag sa fick jag ga upp snortidigt. Eller ja.. tio i sex pa morgonen. Jag ska ju pa konsert ikvall, Green Day, sa jag behover sluta tidigare, och darfor borja jobba tidigare. Antar att man maste lida lite.

Just nu sitter jag och latar mig lite for att hela min avdelning sitter i ett mote. Det galler att ta tillfallet i akt. Fast jag antar att jag maste aterga till arbetet nu.. kan ju inte sitta har och lata mig hur lange som helst.... or can I?!

Kommentarer
Postat av: frazor

Farligt med TiVo.. du kommer inte överleva utan sen!

2009-06-05 @ 00:29:45
Postat av: lizan

men om jag kommer så kan jag fixa saker i huset så slipper du! ;)

2009-06-05 @ 22:19:36
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0