Nya tider

Nu har jag varit så där frånvarande igen. Men denna gången har jag en lite annan anledning till det.

Det sker lite nya saker i mitt liv just nu. Vi har påbörjat en ny fas i livet. Jag och Mjukis kommer att gifta oss imorgon, 25 juli. Vi kommer bara hålla det till ett litet och intimt bröllop med två vittnen och en gäst. Eftersom alla vänner och familj befinner sig i Sverige så kommer vi fira det där med pompa och ståt vid ett senare tillfälle.


Våra ringar, for now.
Vi har beställt ny släta silverringar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men vad är det jag läser!? GRATTIS!!!!!!!!!! Gud vad glad jag är för din skull!! kram!!!

2009-07-25 @ 10:10:25
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: helen

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

gud va roligt, hur kul som helst

jag är väldigt glad för din skull



kram

2009-07-27 @ 14:50:22
URL: http://helenseskapader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0