Roskildefestivalen

Ja, den har ju precis passerat, pa nat satt kanns det skont, for jag har gatt och tankt pa den varje dag denna veckan. Jag va dar forra sommaren och innan jag akte till USA sa va jag dar 3 ar i rad.
Nagra av mina kompisar akte dit i ar och jag har annu inte pratat med dom, men jag har sett lite bilder pa natet och det ser ut som att det har varit ett bra ar. Det ar nat speciellt med att vara dar, hela ens liv satts pa paus och man far umgas med vanner och skaffa nya, lyssna pa en massa musik (inkl konsert uppleverlser), slappa, dricka ol, hitta pa galna saker etc. Man tar dagen som den kommer och man slipper allt vardagstrak hemma. Det som ar det allra basta ar nog stammningen. Det gar liksom inte att hitta den nagon annan stans.
Det passar ju dock inte alla. Man maste ju klara av att bo i ett talt i en vecka, ga pa bajjamajor, laga mat i ett stormkok, alla ljud 24/7, lera (om man har otur), och att inte ha tillgang till den vardagslyx man ar van vid.
(bilderna ar fran Roskildefestivalens hemsida)

Men kort och gott.. JAG ALSKAR ROSKILDE! Jag onskar sa att jag kunder varit dar i ar.

Kommentarer
Postat av: denice

Jag skulle bli jätteglad om du kunde lägga en röst på mig i en fototävling som jag är med i :)

Det tar endast några sekunder. Hör gärna av dig om du väljer att rösta på mig :D

Jag vill verkligen vinna!



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1995



Kram!

2009-07-07 @ 14:24:22
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: helen

NÄSTA ÅR KÖR VI

2009-07-10 @ 15:29:32
URL: http://helenseskapader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0