Domedagen

Så är dagen kommen. Mjukis hittade mitt första (?) gråa hår idag. Det gjorde mig inte så mycket just då. Inte förren nu.. då Victory ringde och sa att han är på väg. Han skulle köra hemifrån nu och sen komma hem till oss efter ett kort besök i affären. Jag ifrågasatte varför han skulle komma till oss. Lite otrevligt kan man tycka. Men jag hade INGEN aning.

Det visar sig att jag hade HELT OCH HÅLLET glömt bort att vi skulle följa med honom på en BBQ om ca en timme. Fast att vi pratade om det senast igårkväll.

Ålderdomen är här!

Kommentarer
Postat av: lizan

stackars marij... gammal o gaggig... :(

2009-07-21 @ 21:53:53
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: isabell

ååå, vi är lika gamla, jag har också gråa hår, mer en ett kan jag tala om!

2009-08-03 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0