Vinkvall

Eftersom jag varit flitig med pluggandet o gort klart saker i tid, alltsa inte kvallen/natten fore det ska lamnas in (ja, jag vet.. kors i taket) sa kan man hitta pa kuliga saker aven pa veckodagarna(kvallarna). Igar va jag, Mjuken o Frazor nere hos grannarna under oss och drack en massa rodvin.

Dom ska flytta pa torsdag sa vi va tvugna att passa pa att umgas innan dom aker. Dom ska flytta ner till Studio City i Los Angeles.  Dom tyckte att dom skulle fa mer ut av att bo dar, med tanke pa jobb och liksinnande mannikor. Andre' forsoker livnara sej pa modellande (kanske inte lika mycket nu langre) och skadespeleri, och Ed jobbar inom turism o hans jobb ligger i narheten. Ja.. det ar tva killar o dom ar ett karlekspar :) Sa himla gulliga o har varit ett par i 23 ar. Sa synd att man inte hunnit eller tagit sej tiden att umgas mer nar man bor sa nara.

Nu sitter jag i skolan o skriver.. egentligen borde jag anvanda tiden till att plugga men den dar lusten infinner sej inte. Funderar pa att ga till Subway o kopa lunch :P Ju mer jag tanker pa det ju mer lockande later det  :)

Smell you later!
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0