Torsdagkväll

Idag blev en latiskväll.. Va väl tänkt att jag skulle plugga lite, men det blev en massa mys o pizza istället. Skolan har ju inte kommit igång helt så det e rätt lugnt ännu.


På mångdag e jag dessutom ledig. Då har jag tid för att ta igen o börja kolla igenom hur lång tid det tar att plugga "själv". Alltså ta sej igenom uppgifter o filmer på min onlinekurs (matten) o min videokurs (small business management). Jaaaaa för jag kom iiin!!! *superglad* :D Fast jag va väntlistad. Det brukar aldrig va några problem men jag blir ändå sååå nervös. Det e på det viset många får sina kurser, alltså genom att va väntlistad, men jag tror inte att mina nerver skulle klara av det. Nu måste jag bara få tag på en VHS-spelare då det bara fanns videoband o inte dvd. :/

Idag har jag jobbat heldag.. 8-17 och imorgon så blir det en halvdag, 9-13. Ska dock vara på skolan kl 16 för orientation för min mattekurs.

Jag har världens bästa arbetskamrater som skjutsar mej hela tiden så jag får både skjuts till och från jobbet. Så imorgon så tänkte jag åka in med Karina så jag e där 8 när hon börjar o sitta med plugg en timme innan jag börjar jobba. Lika bra.. annars så känns det som att  jag ändå måste gå hemifrån halv nio för att ta bussen o sen så hade jag bara yrat runder den andra halvtimmen eller sovit. På där här stättet kanske jag får nånting gjort.. =P

Vi har inte hunnit tänka mer på att flytta, och kanske om det finns tid för det i helgen så åker vi förbi o tittar på vart vi funderar på att flytta till.. får se.. :D Vi tar det lite som det kommer o försöker att njuta av vår underbara lägenhet så länge vi kan.. Det e ju så förbannat vackert här!


Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0