Spökar det i Sverige?

Det va ju roligt att det funkade så bra att lägga upp videos. Det får jag göra nån mer gång.

Idag har varit en helt vanlig dag.. eller ja mer lat än vanligt. Jag bäddade nämligen ner mej i soffan med en ordentlig huvudvärk. Vet inte om det e nån slags förkyldning som försöker ta över min kropp.. men jag kämpar emot. Det e ju snart helg, jag jobbar ju bara halvdag imorgon dessutom. Fast det blir städa o plugg på eftermiddagen.

Igår va det mitt "favvoprogram" på TV. Onsdagskvällar kl 21.00 o jag sitter fastklistrad framför TVn. Det är alltså Ghost Hunters jag pratar om. Just nu sänder dom Ghost Hunters International där dom besöker ställen över hela världen som sägs vara besökta av spöken eller likanade.

Det som gjorde gårdagens program så speciellt va att dom va i SVERIGE!!!! Fatta cooolt! Nästa gång ska dom visa från Danmark. I gårdagens program så va dom uppe i norrland i en liten by med 4000 invånare och i Varberg. Det va mycket spännande, speciellt när dom visade från huset i norrland. "Tyvärr" kunde dom inte säga att huset va "haunted" för dom hade inte tillräckligt med konkreta bevis, men dom hade många personliga upplevelser. Slutresultatet blev alltså att det fanns "paranormal activity". I Varberg så hittade eller upplevde dom ingenting som tydde på nåt onaturligt. Men vilka spöken kommer fram på beställning :P ??

Om man vill läsa mer om just detta avsnittet kan man göra det här.



Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0