Utsikt från balkongen

Nu är det snart dags för åka till skolan och göra mitt matte prov. Känner mig mycket piggare idag så jag är glad att jag väntade. Kunde ha gjort matte provet igår också om jag hade velat. Det blev även att Mike och Karina kom över och åt god fisk och ris. Hade köpt hem nytt jasmin ris som va väldigt gott. Dock va vi alla lite trötta och Karina till och med somnade till i soffan. :)

Kom på att jag har ju filmat från balkongen för några månad sen. Vi har sån vacker utsikt. Kommer verkligen sakna det när vi flyttar i maj. Vi ska då flytta hem till Mjukis föräldrars hus under sommaren. Då kan vi ta hand om deras hus och spara lite pengar på billigare hyra. Vår lägenhet är till salu så vi kan inte bo kvar här när den bli såld ändå. Jag förstår dock inte varför vår hyresvärd väljer att sälja just nu när ingen har pengar.. men det är ju en annan sak.




Filmen är från en varm kväll i oktober.
Det blir tyvärr lite mörkt på filmen ibland :(
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0