Taken

Vår fredagstradition som innebär middag och Battlestar Galactica blev inställd i fredags. Mike kände sej inte så bra, lite tur i oturen för jag va riktit trött. Jag antar att det tar på krafterna att ha besök :P

Fast Mike kände sej lite på bättre på lördagen så jag, Mjuken, Karina, Mike och Mjukens föräldrar gick först och åt sushi ihop. Sen gick vi på bio och såg thrillern Taken med Liam Neeson. Han va grym i filmen och den va riktigt spännande.. nästan så att man knappt andades ordentligt genom vissa delar. En film i min smak.. verkligen.


Efter filmen så belv det en öl på stammis-stället Dargans.

Idag så har jag bara suttit hemma o pluggat. Jag läser min matte som onlinekurs o det e inlämning på söndagarna vid midnatt. Vilket är skönt och man kan planera in när man själv tycker att man vill göra läxan. Vissa veckor som denna så har det passar mej väldigt bra att spara plugget till söndagen. Har även pluggat lite i min företagsekonmi. Känns skönt att ha gjort lite nu innan plus att jag har mitt första prov denna terminen på onsdag i just företagsekonomi.

När mjuken kom hem från att varit iväg på skjutbanan så kännde vi för Chipotle's burritos. På väg dit körde vi inom Big 5 som är en sportvarubutik. Dom hade en tubkikare på extrapris som vi köpte och har precis testat. Man kan se saker och detaljer som är jäääääättelångt bort. Tittade just in i pizzarestaurangen och vi kunde se vilken sorts sedlar kunden betalade med, och restaurangen ligger alltså tre kvarter bort. Skit coolt! :D

Nu ska jag fortsätta att kolla på Grammisgalan.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

shiiiit vad kul!!! jag vill också ha en kikare o spionera på folk! :D

2009-02-09 @ 14:46:57
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite synd att ni måste flytta från den där balkongen. Man hade ju kunnat bli rik på att teleskopa lite kreditkortsnummer därifrån annars.. Passa på nu innan ni flyttar, hahaha.

2009-02-09 @ 18:18:33
Postat av: frazor

Lite synd att ni måste flytta från den där balkongen. Man hade ju kunnat bli rik på att teleskopa lite kreditkortsnummer därifrån annars.. Passa på nu innan ni flyttar, hahaha.

2009-02-09 @ 18:18:46
Postat av: helen

thats what im talking about!

en SÅN kikare vill jsg ha!!

2009-02-10 @ 12:20:58
URL: http://helenseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0