Fredik has left the building..

Jaha.. da kryper vardagen tillbaka igen. Fredrik akte imorse for att atervanda till Sverige. Det e trist att han har akt, men han kommer i alla fall hem till att fira fodelsedagar o annat skoj.

Vi har forsokt att utnyttja tiden val genom att ata gott o dricka vin. I mandags sa va vi i Camarillo och at god italiensk mat pa Veronas och sen fortsatte vi med att dricka rodvin nar vi kom hem, i akta italensk anda :P. Fredrik hade kopt en flaska nar han hade varit ute pa aventyr i San Fransico o pa vingardarna. Igar (tisdag) sa va vi och at valdigt god sushi med min kompis Victory. Han har ett litet guldkornsstalle. Fisken bara smalte i munnen.. sa gott va det. Jag provade blackfisk och fisklever for forsta gangen! Jaaa mamma, du horde ratt!!!!! :O Jag som har varit valdigt krasen i mina unga ar har borjat bli modig (eller glig, som vi sager i skane). *stolt*

Nu e det alltsa tillbaka till vardagen... det betyder att jag maste satt igang med att lasa kapitel 4 i min 'Finacial Accounting" bok. Jippiiii!! Prov om en vecka.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anna- Sanningen om Amerika

Oh har varit sambo i en vecka o fullkomligt älskar de, såklart! Nu ska jag ut på promenad, solen strålar man får passa på :)

2009-02-04 @ 19:33:42
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: mammie

Är det ett tecken på att lilla Mie har blivit vuxen..........

kramar mammie

2009-02-04 @ 22:07:34
Postat av: frazor

våglig!

2009-02-09 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0