Två sletna trasor

Så kommer det se ut i vår säng om en timme. Då borde Mjukis va hemma. Han är inte hemma ännu trots att det är 21.30 på en lördagskväll. Han skulle bara in och jobba ett par tre timmar och han åkte kl 8.00 i morse och är inte hemma ännu. Dom har en stor dead line den 15 december så dom jobbar som små myror.

Själv har jag försökt plugga en del idag. Har dock blivit en del "läsa-lite-bloggar-avbrott". Hoppsan hejsan lixom.. Men fick det jag ville gjort i alla fall.

Tror inte jag har rikigt klätt på mej idag. Har mjukiskläder, lite gammalt utsmetetat smink, fettigt hår och jag har nog inte borstat tänderna idag heller. Dags för en dusch kanske?!

Imorgon väntar roliga äventyr i Los Angeles! SWEA's Julmarknad och IKEA.
'
2005 låg SWEA's Julmarknad i Hollywood.
Det va första gången jag såg "Hollywood Skylten".

Ser ni den uppe på berget?

Så här såg det ut då.

Lucia-tåg så klart!

Jag åkte dit med min underbara Louise.
(Detta kortet är dock taget på nån sidogata på upper Sate Street i Santa Barbara.)

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA villken liten böj jag fick till. det var en natt med många konstiga bilder, jag minns nått med en stendelfin.



Kul att ni tar en liten sverige tripp med lucia och IKEA, mysit! Kolla om Tuva Nyvottni fortfarande står i nått stånd och säljer smycket =)



Ha de fint min underbara tjej!

(synd att vi gick om varandra på msn, åkte på spelkväll och glömde logga ut)

PUSSS och KRAAM

2009-12-06 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0