Nya tag..

Då va man tillbaka i allvaret igen. Skolan har börjat och det är svårt att hitta tillbaka till dom rutiner man hade i våras.
I höst läser jag:
- Managerial Accounting, (men tredje företagsekonomi kurs..)
- Human Resouce Management
- Business Law
- Intro to Environmental Science

Annars händer det massor men samtidigt ingenting. Det har varit en lugn sommar med massor av jobb och har inte direkt hittat på så mycket. Antar att det blir så när man försöker spara pengar. Där emot så ser jag väldigt mycket fram emot hösten för då händer det saker :D
- Min gamla värdfamilj har kommit tillbaka efter 1.5 år i Europa
- Vevve kommer befinna sig i Los Angeles i en månad.
- Towe (min gamla roomie) :D kommer till Los Angeles två veckor i oktober
- "Svärisarna" kommer tillbaka
- Vi ska börja leta efter ett hus
- HALLOWEEEN!!! och Horror Night på Universal studios (Älskar Halloween)
- Min greencard ansökan ska påbörjas
- (Eventuellt en liten weekend resa nånstans, kanske New Orleans eftersom det inte blev av i början på sommaren.)

Ja, och säkert en massa mer.. så jag ser faktiskt fram emot hösten :D Dock känns det inte som höst alls, det är över 30 grader ute och sol. Nu ska jag sätta igång med lunchen som blir svenska pannkakor och sen blir det antligen städa eller läxdags, så rolig är jag :D

Vevve, jag och Towe i Vegas 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0