En Bra Början På Spring Break

Det blev en rikigt lyckad Santa Barbara trip. På fredagen så blev det utgång för mig och Emelie som avslutades med det obligatoriska stoppet i McDriven. Vi gjorde som sist och åt nattamat i sängen till "vänner". Denna gången behövde jag som tur va inte vakna kl sju på morgonen.

Vid lunch på lördagen kom Mjukis upp och vi lunchade på Sambos. Vi träffade även på min Fridas lilla Chloe och deras nya nanny Veronica. Så stor hon hon har blivit Frida!!

Emelie och Mjukis på Sambos. Mjukis gör hans "Hannibal Lector-min"

Utsikt från "Sambos"
Ffter lunchen så bar det av till utomhus-skjutbanan.

Förberedelser.

Emelie
har lagt upp en video som vi tog där uppe.



Kommentarer
Postat av: frida-stina

men oj, det har jag heeelt missat att ni träffat dem. åh lilla gumsan!! kände hon igen dig?

2009-04-07 @ 11:31:16
URL: http://livetlevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0