Spring break!

Nu har jag spring break! Eller det börjar egentligen imorgon, fredag. Jag börjar mitt spring break med att.... *trumvirvel* JOBBA! Jag ska jobba eftersom kontoret jag jobbar på inte håller stängt på lovet. På måndag fortsätter mitt lov och skolan är stängd hela veckan. Jag har dock tackat ja till att jobba extra så jag ska jobba 8-5 tisdag - fredag. Så det blir ingen galen partyresa till Mexiko :P

Igår så va jag i skolan nästan hela dagen. Va hemma en kort runda för att laga middag och sen va det dags för att åka till min kvällskurs.

Först lite plugg i bibblan och sen lunch med en galen indier.

Idag har det mest varit jobb, jobb, jobb och nu tittar jag på Victorias Silvstedts realty-show. Måste ju se hur hon marknadsför oss svenskar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0