Good Friday

Mjukis har precis inhandlat ett nytt projekt. En Toyota Pick-Up. :D
Det betyder att jag slipper bussar och kan rora mig lite mer fritt.. woohooo!

Vi har annu inte hunnit dopa den... :P

Den kraver lite arbete men den ar korbar. :D
Just nu sitter jag pa jobbet och eftersom det ar langfredag.. eller Good Friday som dom kallar det har borta, sa ar det nastan dott pa jobbet. Kanns lite spokligt.. men man kanner verkligen av att det e nat speciellt i helgen. Det ger mig en massa fjarilar i magen och kanske ar det lite konstiga varkanslor som tittar fram. Det kittlar skont i magen i alla fall.

Na nu far jag val jobba vidare.. Glad Pask!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hihi, en egen bil! :o) Grattis o Glad Påsk!



Här är det strålande vårväder och jag är stoppad av en massa påskgodis (två fulla påskägg!). Så nu mår jag lite illa, men jag är glad ändå.



Grannarna har grllat hela dagen och det är bara mysigt allting!



Kram på er båda!

2009-04-11 @ 22:31:26
Postat av: mammie

Nu har vi namnet på det nya åkdonet i familjen.....

White Pearl :D eller som man säger här hemma

Den vita pärlan,hm.. den är kanske kusin med den blå Pärlan.........

2009-04-11 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0