Brunch

Det va en väldigt trevlig brunch och god mat och äggletandet. Alla hittade sina ägg hyfsat snabbt och alla blev som små barn, trots att det va bara vuxna där. Vi va det "gamla vanliga" gänget med ett nytt tillskott. Det har flyttat hit en 25-årig tjej som inte direkt känner så många i Ventura så det va ju perfekt att hon kunde följa med. Väldigt trevlig tjej :D


Kommer inte ihåg vad rätten hette.. men gott va det :D

När vi va nästan hemma så körde vi in på en stor tom parkering så jag fick testa Pick Upen. Jag har inget amerikanskt körkort ännu, håller på att ta det dock, så jag fick sladda runt på parkeringen :P Känns konstigt när man har haft svenskt körkort i ca 5-6 år och bara får sladda runt på parkeringen. Imorgon ska jag dock övningsköra så jag kan bli som en agressiv amerikan i trafiken :P

Nu är det dags för mig att se om jag hittar nåt att göra till middag.



Kommentarer
Postat av: Amina

Hej igen..Tack så jätte mycket för ditt svar, verkligen!

När du säger college, community college?

Så du läser en termin på college nu?

Vad har du för planer inför hösten:)



Ha det så bra!

2009-04-13 @ 10:51:27
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0