Vegas Baby!

Ja nu har dom varit här i en vecka. Det e såååå kul att få träffa dom. Har väntat på detta så himla länge.

Fast idag e jag trött.. helt utmattad. E väl rätt påfrestande att ha besök kan jag tänka mej. :D

Men hade ganska mycket tur i tordsdags för att min tyskalektion blev inställd. Det gjorde så att ag kunde åka upp o möta Lotta o Majsan i Santa Barbara. Det kändes väldigt kul eftersom jag kunde visa vilka ställen jag brukar/brukade hänga på, favoritglassen osv. Sen satt vi o drack vin på balkongen o bara mös på kvällen.



På fredagsmorgonen så blev det en roadtrip till Las Vegas. Vi hann även med Hover Dam och Grand Canyon. På vägen till Grand Canyon såg vi även ett berg som såg ut som en Ahlgrens Bil :D



"What Happens In Vegas Stays In Vegas!"

Nu e tjejerna i San Francisco i några dagar o kommer tillbaka torsdagmorgon. I helgen ska vi göra LA.

Hoppas att allt e bra med er!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Niki

JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-17 @ 12:41:13
Postat av: lizan

Den nattbilden på vegas är ju för härlig!

Hur varmt var det nu när ni var där? Som jämförelse typ.. :P Shit vad jag vill tillbaka både dit o GC.. Får planera in nån resa o så får vi åka o vara iväg en vecka eller nåt, typ campa i grand canyon o någon natt mer i vegas så att man verkligen hinner med allt! o så får man planera in när typ Venetian har billiga nätter så att man kan bo där! :D

Spelade ni nåt förresten, det glömde jag ju fråga... (fast jag menar mer- vann ni nåt? ;) )

2008-09-17 @ 12:51:18
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: sagaelina

A V U N D S J U K.



njuut baby njuut.

2008-09-18 @ 15:54:03
Postat av: Sofie

Hej!! åhh va kul ni verkar ha det. Är väldigt avundsjuk på er, själv sitter jag och försöker plugga till min första tenta,inte alls roligt =( Har du visat forever 21 för Marie och Lotta än?? Saknar er alla kramar

2008-09-20 @ 23:07:45
Postat av: Mammie

Härligt att du kan få dela med dej av ditt nya liv till dina närmsta vänner.

NJUUUUUTTT av er samvaro!!!!! Hausse o Baisse och allt va ni nu heter.

Härliga bilder från Grand Canyon.

2008-09-23 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0