Plugghästen

Då va det skola o jobb igen efter en skön långhelg. Det e sååå svårt att komma tillbaka o egentligen så e det väl mer som måndag idag fast det tisdag. Jag ville inte gå upp i morse så jag övertalade mjuken att köra mej till skolan så jag kunde få ligga kvar lite till. Fast tydligen hade jag sagt att han skulle köra mej till jobbet så det blev lite förvirrat när vi körde iväg.. hehe. Va kanske inte helt vaken där nä.

Nu så har skolan kommit igång ordentligt o det e nog utan att jag ens märkt det. För nu har jag helt plötsligt två prov på torsdag o en inlämning imorgon (onsdag) o antagligen quiz. :(



Nu ska jag äta alla studenters räddning, NUDLAR.. weee! Ska man göra det så ska man göra det ordentligt :P

Dags att sätta fart!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Frida

duktig kikka! men oj, ni sätter verkligen fart direkt. lycka till med allt, tänker på dig!!



själv förstår jag inte hur jag kan ha så mycket tid över. kan det bero på att man jobbat heltid upptill innan.. haha kommer ju blir heeeelt försoffad. :P



piss o bajs

2008-09-03 @ 10:32:29
URL: http://livetlevs.blogg.se/
Postat av: Jennie

nudlar är gott!

2008-09-03 @ 16:51:57
URL: http://svendler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0