Time Management

Idag hade jag faktiskt fullt upp på jobbet o hade väldigt roligt. Har sprungit runt o lett hela dagen, fast jag vet inte vad som orsakar detta braiga humör för egentligen har jag lite för mycket att göra för att va så glad. Men allt handlar väl om "time management" vilket jag försöker bli bättre på.

Har satt igång en tvätt, ska åka o veckohandla mat (några dargar för sent) när mjuken kommer  hem, sen laga middag, göra en "home exam" i accounting eftersom jag missade den när jag va sjuk, plugga till tyskaprovet plus att det går ett TVprogram idag jag gärna vill se. Det handlar om en familj där alla barnen är autistiska o det är inte mindre än SEX UNGAR! Shit pommes säger jag bara.. Så kl 8 är jag bänkad framför Discovery Health Chanel. Hoppas jag i alla fall :P Om jag nu klarar av det där med tiden :P

Tror vi får nya grannar idag. När jag kom hem från jobbet så höll ett par i övre 20, yngre 30 års åldern nånting på att flytta in o jag tror minsann att det e brevid oss dom ska bo. Trevligt trevligt.. På tal om grannar.. kolla vilken rolig leksak killarna i grannhuset har köpt...


Jag vill oxå!!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hej Marie!

Det verkar som att de har fixat till uteplatsen sen vi var där i våras, för det är väl huset till höger från balkongen sett?



Vad är time management? Typ hur man organiserar sin tid? Hur gör man då? :P



Tyskprov är tråkigt. Lider med dig.



KRAM!

Carmen

2008-10-02 @ 11:42:40
Postat av: lizan

OH NOEZ!!!!! knarkisarna ska hoppa studsmatta! :O :O :O



det KAN liksom inte sluta bra....

2008-10-09 @ 23:54:11
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Louise

knarkisar?? det har jag missat marie... dålit av mej men hur som helst... jag hade hoppat från malkongen å ner å testat trampolinen=) hahah

2008-10-14 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0