T.G.I.F!

( =Thank God It's Friday)
ÅÅhh äntligen fredag! O dessutom fredagskväll :D Kan ju inte bli så mycket bättre. Plus att det e LITE svalare, men bara lite.

Tänkte inte va en sån tråkmåns denna helgen o bara sitta hemma o göra inget som det blev dom två senaste helgerna. Fast det va jäkligt skönt, faktsikt. Det trodde jag nog aldrig att jag skulle säga när jag va i dom yngre 20. Inte för att jag e lastgammal nu, men ja..

Råkade nämna för BettyAnn på jobbet att jag va ölsugen o det smittade visst av sej. Så vi kom fram till att det får nog bli en träff utanför jobbets väggar ikväll. Fick med oss Karina oxå.. en annan arbetskamrat som faktiskt är halvsvensk. :D Inte för att hon kan nån svenska men hon älskar Kalles Kaviar.. så det e ju i alla fall nåt :P

Imorgon så ska jag nog följa med mjukens mamma på konstutställning i Ojai, (utalas Åhaj :P) som ligger en liten bit utanför, för hon ville inte gå själv o det kan väl va kul att följa med på. Sen på kvällen blir det kanske "Halloween Horror Night" på Universal Studios. Dom har speciella kvällar under oktober o början på november då dom öppnar parken efter stängning, alltså vid sjutiden, o har lite extra läskiga saker för sej. Ska bli sååååå spännande!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

jag vill också gå på universals horror night. :( :( :(

2008-10-11 @ 11:12:00
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Carmen

Låter kul allting! Hälsa Lana och Ludde (och mjukis såklart!) :o)

2008-10-13 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0