Regn!

Sovmorgon.. ack så härligt! Vaknade runt nio o låg o kollade TV o bara njöt av att inte behöva gå upp. Sen rätt va det är så upptäcker mjuken att DET REGNAR! Shit pommes lixom.. kan inte komma ihåg när det regnade sist. Senast jag upplevde regn va nog när jag va i Sverige i sommras.

Igår blev det bio med mjukens föräldrar o deras kompisar. Väldigt impulsivt o vi såg western filmen Appaloosa. Vi skulle egentligen ha städfest.. altlså städa igår men det blev ju inte mycket av det. Vi kom hem runt nio tiden sen kollade jag lite på TV. Kollade på en serie som handlade om plastik kirurgi före o efter. De två programmen jag hann se innan jag somnade handlade om två olika tjejer. En hade blivit skjuten i ansiktet av sin dåvarande pojkvän. Halva hennes ansikte hade blivit bortskjutet. :O  Sen va där ett program efteråt som hette "A new face for Marlie" Det handlade om en 13 årig tjej som hade en sjukdom som gör att skelett inte växer normalt. I hennes ansikte så slutade det inte växa o såg ut som att det va en tumör som växte innanför hennes ansikte..
Väldigt intressant ialla fall.. Fast jag gillar ju sånna program, det e kanske inte alla som gör det. Jag kanske borde blivit en doktor.. jag e helt facinerad av program där dom opererar o gör olika ingrepp på kroppen. Mjuken tycker jag e knäpp :P

Nu sitter jag o äter lite av resterna av gårdagens biopopcorn.. Det e såå gott! Men borde ta o göra lite ordentlig lunch. Härlig lördag på er därute!
Over and Out!


 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser på msn att det är städfest...kom gärna hit och fortsätt sen!=) tack för de uppmuntrande orden i min blog ang min OP.. =) Nu ska jag sova! kram

2008-10-05 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0