Blown away

Nu sitter jag o smygbloggar igen pa jobbet :D Eller ja smyger o smyger.. ja sitter i receptionen sa alla som gar forbi kan se. Men jag forsoker att vara lite diskret.

Idag blaser det ASmycket ute o det e inte svala skona vindar heller utan det e varmluft. Kanns sa dar roligt o kalufsen ska vi inte ens prata om.. haret star at alla hall.

Innan jag kom till jobbet sa hade jag min halsokurs. Var larare e valdigt rolig och forvirrad.  Idag pratade vi om alkohol och hon hade med sej nat som hon kallade for "beer goggles". Hon forberadde en hinderbana (slalom) och bad frivilliga att komma upp att testa att ga denna med ett par av dom dar glasogonen pa sej. Dom va alla olika o hade olika "styrka"/promillehalter. Allt fran 0.05 och uppat. Vissa va aven med morkare glas sa det skulle kannas som det va kvall eller natt.
Shit.. jag har inte skrattat sa mycket pa lange o tararna forsade ner langs mina kinder. Efter att alla som ville hade provat sa bad hon nagra att kasta en tennisboll mellan varandra... assa jag har ingen komentar mer an att dom flesta lag dubbelvikta av skratt. 


 Bilden e tagen fran internet men det ser ungefar ut sa har nar man provar dom.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha va roligt det skulle man ju ha provat.. va du inte framme o prova? Det hade jag lätt gjort hehe

2008-10-22 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0