Thanksgiving Dinner

Igår va ju Thanksgiving. Det va supertrevligt :D När maten stod på bordet så va det dags för alla att berätta va dom va tacksamma med. Några va mer seriösa än andra.

När vi hade tryckt i oss all mat o dricka så va det en som decka :P (dansken). Vi skulle spelat sällskapsspel men vi råkade börja lyssna på gammal Rock n' Roll från 50 talet o det dansades hej vilt istället.

Dansken vaknade till liv o va piggare än nånsin o det dansades lite till.. sen va det dags att åka hem. När jag sen kom hem så deckade jag kl 10 på kvällen på soffan. Det kändes som att min mage skulle explodera...!!

Nu ska jag sätta igång o fixa lite plockmat o förräter. Vi ska hem till några kompisar o fira Thanksgiving där o det e min uppgift att fixa det. Så det blir lite allt möjligt gott :D


Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

mmmm.. mums!!! fast jag gillar ju mammas mat bättre. ;) med jellogojja och hennes variant på sötpotatis.. mmmmmmmmmmmmm....

2008-11-28 @ 22:22:33
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ser spännande ut.......med maten

2008-12-02 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0