Julshopping

Vi va ju hemma hos Karina o Mike igår. Dom hade även bjudit ett annat par o där en av dom faktiskt va pilot. Så det va ju en match made in heaven bland killarna. Vi andra tjejer hade så klart oxå roligt :D

Det grillades o åt sallad o kollades på stå-upp komedi o filmen 300. Det snackades om muskler, musik och engelsk humor. Sen fick jag även springa av mej lite när dom släppte ut hunden från sitt "rum". Det va inte igår man lekte "jaga-lekar" :P Det konsumerades en hel del alkohol oxå o vi kom inte hem förren vid två-tiden o jag råkar veta nån som varit bakis idag.. o det e inte jag :P hihihi..

Idag har jag och "svärmor" varit på shoppingrunda o letat julklappar o födelsedagspresenter. Vi åkte hemifrån mej kl 11 o vid sju gav vi väl upp av hunger. Så nu sitter jag här hemma i soffan igen, mätt o belåten. Har nämligen fyndat BIG TIME idag! :) Mjuken fyller ju år om en vecka då det även är Thanks Giving helg. Så det e skönt att ha presenter klara eftersom hela helgen e planerad o det ska umgås som bara den.. :) Vi har varit runt på massa olika ställen idag men bla på Camarillo Outlets och Thousand Oaks Mall. Det e dagar som denna jag känner att jag verkligen trivs här :)

Det har "tyvärr" redan börjats med julpyntning trots att det inte brukar börja förren efter Thanks Giving. Fast o andra sidan så  gjorde det att vi fick in rätta myskänslan när vi gick mellan de olika affärerna.



(Obs! Jag vet att kortet i mitten inte e så bra, men jag ville så gärna ha en bild där folk står i kö för att sitta i tomtens knä o önska sej nåt o ta en bild. Men jag va tvungen att smygta bilden så den blev rätt kass.)

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

blääääääääää vad jag saknar usa. :(

2008-11-24 @ 12:32:59
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0