"Jag ser det regnar, jag ser det regnar.."

Ja i Sverige så snöar det o här REGNAR det.. det va inte igår! Det e skönt att det regnar faktiskt, seciellt när man e inomhus. Tror det får bli en kopp varm choklad senare ikväll eftersom det e rätt kyligt. Kändes som att jag skulle frysa fingrarna av mej i morse på min Accounting lektion.

Fast även om det e skönt att va inne när det regnar och det e mysigt, så känns det lite jobbigt att mjuken måste va  ute o flyga i detta vädret. Hoppas att resan hem från San Jose går bra så han kan komma hem o mysa med mej snart.  Det va inte så längesen som han va där uppe med jobbet. Det e kul att dom fick åka tillbaka så snabbt. Det betyder ju att dom gjorde bra i från sej sist. :)

Idag ska jag läsa ett kapitel i min hälsobok eftersom det blir läxprov imorgon. För övrigt känns det rätt skönt få sitta hemma i soffan eftersom jag åkte till skolan kl 8 igår morse o hade en lektion, sen till jobbet o direkt från jobbet till min kvällskurs. Va inte hemma förren halv tio på kvällen. Så det känns sååå skönt att befinna mej i en varm soffa just nu.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: C i Göteborg

Hej! Är det kallt där borta nu? Här är det lite varmare igen (typ 5-10 grader). Fryser nästan inte alls när jag är på jobbet (har en tröja över benen, ju!).

Hoppas allt är bra med er och att vi ses någon gång runt jul!



KRAM o hälsa Mjukis

2008-11-26 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0