Blondie

Jag e ju dum i huvudet.. Kl är midnatt o här sitter jag o väntar på att min hårfärg ska verka. Gjorde blonda slingor innan idag.. eller ja Mjuken hjälpte mej.. men jag trivdes inte i det o kände att min mörka slinga va tvungen att komma tillbaka annars hade jag legat o stört mej på det o hade inte kunnat sova.. Så nu sitter jag här i måste vänta tills klockan kvart i ett :(

Helgen har varit mycket mycket lugn och VARM. 33 grader både lördag o söndag så i lördagseftermiddag stod vi inte ut längre så vi fick gå på bio o svalka av oss genom deras AC. Kollade på den nya Bondfilmen som hade premiär här i fredags..

Va även med en snabbis o deltog i en demonstration,. men den får jag lägger upp bilder om det senare.

Imorgon börjar en ny lektion för mej. "Create a Webpage" o den ska jag gå 4 måndagskvällar nu framöver. Kommer inte komma hem förren vid halv tio på kvällen :( men men.. har ju valt et själv..

Nu ska jag kolla lite på Robert Chicken....
 Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0