Halvägs till femtio

Ja nu e jag tillbaka efter en ofrivillig paus. Min internetuppkoppling svek oss i hurlängesomehelst! :( Evighetensevighet!

Ja det har ju faktist hänt en hel del sen sist. Jag har hunnit bli gammal, trött, rynkig o fått massvis med celuliter. Ja det e väl det som händer när man blir 25?!
Frida vär här den helgen (fyllde år 8 juni). Hon bakade en jättefin tårta till mej! :D Tack för alla grattulationer o presenter o kort!!


Efter lite tårtkalas så gick vi en sväng på stranden. Eftersom jag hade gått o blivit sjuk så blev det en lugn o skön födelsedag.  Hann med att dricka lite öl o drinkar på Lördagen (kvällen innan), innan min förkyldning tog över min kropp.



Sen efter min födelsedag så kom Majsans syster Sofie o hälsade på :D Hon har stannat hos oss ändra fram tills idag.  Dock så fick jag va hemma från jobbet för att min förkylding försökte döda mej. Som tur e så har jag starkare vija o vann lite över föryldningen så redan på onsdagen (dock inte blivit av med all ännu) så kom jag instaplandes på jobbet snörvlandes o hostandes. Då hade dom köpt tårta o grejer till mej där oxå. :D Blev varmt välkomnad tillbaka. Så gulligt..

Eftersom jag o Mjukis har varit sjuka o har jobbat så har Sofie stackarn fått klara sej rätt mycket själv under dagarna. Men vi har hunnit gå på bio, äta mycket glass o tårta, äta överlag har vi gjort mycket :P o sen så har vi druckit lite öl o igår så va vi nere i Santa Monica tillsammans. :D Mycket härlig dag!


Det va allt för nu.. Nu ska vi åka o tvätta en sväng hos Mjuken päron för vår torktumlare funkar inte :(

Hoppas att allt e bra. Sverge snart!! Woohoo!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: lizan

alltså.. den glassen.. mmmmmmmmm...... fjdklahgjksakbadsa.... (det var meningen att jag skulle låta som homer!!!!)

2008-06-16 @ 01:27:26
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0