Bränd, trött o bakfull

Har precis kommit hem från helgens bestyr o klockan är tio på söndagskvällen. Usch e redan bakfull. Har druckit öl o nubbar/snappsar två dagar i rad nu. Midsommar e en bra galen högtid o tradition när man tänker efter.

I helgen så har jag fixat det sista inför min Sverige-semester o resten har jag spenderat i Santa Barbabra. Vi började med att gå till stranden o bada. Första doppet för i år :D Hur härligt som helst eftersom det e asmegaskitvamt här. pust. har hållt på att dö av värmeslag flera ggr. Lyckades dock att bränna ryggen rejält fast att vi vara va där 1,5 timme plus att kl va efer två nån gång. Men nu e första solbrännan avklarad så det e ju "skönt". Inte speciellt skönt igentligen men ja...

Men jag har aldrig firat så mycket midsommar som jag gjort i helgen.  Men det har varit kul.. mycket kul. Lite komiskt bara :D

Over and out!

Kommentarer
Postat av: sagaelina

asmegaskitvarmt, det ordet har definitivt en chans att hamna i SAOL.

2008-06-23 @ 13:34:57
URL: http://sagaelina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja jag tänkte jag skulle se filmen sen när jag är klar med serien.. är inne på säsong 2 nu..hehe.. är hemma från jobbet(kräkig) så det har blivit mkt satc..hehe..

Bjuder du på "Smores" på Bahnhof?? =)

2008-06-24 @ 11:15:30
URL: http://svendler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0