Världens sämsta bloggerska

Jag e ju sämst på detta. Jag har ingen bra anledning till varför jag inte skrivit på typ en månad eller nåt. Jag antar att latheten spelar in. Tror att hela jag tog semester på alla sätt o vis när jag åkte till Svergie. Jooo... jag kom faktiskt fram efter många om och men. :D

Jag får skriva lite mer om vilken underbar tid jag hade det där o alla roliga (och tråkiga) saker som har hänt sen jag kom tillbaka till USA nästa gång eller så, för nu tänkte jag smyga in o se om Mjukis har somnat efter en lång dag. Stackarn.. Sen la vi ju oss rätt sent igår o kolla på filmen Amelie, en underbar fransk film för er som inte sett den. :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0