Skolan e avklarad!

För den här gången.. (terminen).
Skickade precis iväg mina sista uppgifter till min "Create a Web Page" kurs. Ååhh vad skönt. Har suttit med det i 6 timmar idag, och då har ändå mjuken hjälp mej en del. Trodde ju att jag skulle hinna massor idag. Men icke så nicke..

Det har varit några intensiva dagar kan jag säga.. Först så skulle alla inlämningar in innan onsdag vilket var sista dagen med vanliga lektioner. Sen på torsdagen så började en vecka då det bara e slutprov/finals. Jag hade så klart tre stycken på samma dag.. första dagen på såklart. Hade alltså ingen extratid att plugga.

Så i fredagsmorse åkte jag till jobbet o jobbade hela dagen.. sen direkt hem o städa då vi skulle ha lite svenskt julbord med Karina o Micke. Dom gillade faktiskt sill, speciellt senapssillen, även jag tog mig en bit.. men bara en..  Efter middagen så kollade vi på original versionen av "The day the earth stood still" från 1951. Somnade nästan eftersom jag va så trött.

Igår, lördag, så åkte jag med mjuken ner till Canoga Park för han skulle jobba o jag passade på att shoppa lite på "Westfield Mall". Där finns allt från H&M till Gucci.. och det e inget litet köpcenter om man säger så heller. Man skulle lätt kunna spendera en hel dag där inne.  Köpte vantar o mössa på H&M så jag passar in när jag kommer till Sverige om lite drygt en vecka. :D Woohoo!

Efter jag va klar så promenixade jag bort till mjukens jobb så visade han mej deras senaste version av deras projekt. Dom e så duktiga. Sen åkte vi till T.G.I Friday's och åt god mat. Jag tog lax o ris... riktigt gott va det. Sen va det e lugn kväll o vi gjorde lite musik ihop. Sen idag vet ni nog redan vad jag har gjort... hehe...

Nu ska jag laga middag o sen ska vi på bio o se den nya versionen av "The day the earth stood still".

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: mammie

Du är en PÄRLA. Kämparanda saknas inte.

Tänk nu ses vi om bara några dagar.

Massa kramar

2008-12-15 @ 11:03:31
Postat av: Frida

Snaaaaaaart hoppas jag vi ses!!!! shit pommes blir ju nervis. ibland känns det som att det va hundra årsen vi sågs o ibland känns det som att vi fortfarande sågs för en vecka sen! läääängtar! love

2008-12-15 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0