Sista jobbedagen infor semestern

Saklart sa funkar inte vart internet hemma :( Inte for att jag har nan tid for att sitta framfor datorn.. men anda. Sitter pa jobbet nu och slutar om ett par minuter.

Det har varit en busy vecka.. o den e inte slut an.. ska fortfarande packa, kopa det sista, tvatta lite mer och stada av lite till i lagenheten.

Men pa fredagskvall sa lyfter planet for Sverige och vi landar i Goteborg pa lordagskvallen. Kommer befinna mej i Sverige till den 8 januari. Ska bli sa kul och jag langtar sa mycket.

Ahh dags att stanga av datorn och aka hem.. klockan ar fem..

Over and Out!!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ifall du tar en sista titt i din blogg innan avfärd, så måste jag säga att vi längtar lika mycket som du.

NI ÄR VARMT VÄLKOMNA och jag önskar er en trevlig resa.

Massa kramar!

2008-12-19 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0