Massa plugg o lite julmarknad

I fredags på jobbet så fick jag jobbet att dekorera vår avdelning. Skulle dekorera lite o klä en liten gran. Fick lite hjälp av en på avdelningen som e helt galen så det blev väldigt roligt. :D Hittade även en julmus som hade förlorat nånting som han brukade hålla i, så det såg väldigt roligt ut nu efteråt.. skrattade så jag höll på att döööö....


Snygg gran jag har gjort va?

I går (lördag) så skulle det va min stora pluggdag eftersom det e finals nästa vecka. Men så klart så började jag städa köket o diska undan alla diska som jag sparat till "bättre tider", tvätta lakan o handukar, handla mat, o allt sånt.. gjorde även hembakad pizza  när jag ändå av igång.. :P Fast jag fick även lite plugg gjort..

Idag skulle jag egentligen åkt till en svensk/skandinavisk julmarknad i Hollywood, men ja känner att jag inte hinner. :( Såå ledsamt.. men ja hinner verkligen inte för då e man borta rätt många timmar. Jag skulle åkt med några andra dessutom o det gör att jag inte kan åka hem när jag vill. Det e ju inte hela världen om jag missar det för jag ska ju till Sverige om typ två veckor eller så. : D Det ända som e lite trist att missa e att Dolph Lundgren skulle ha korat Lucian :) Plus alla svenskar jag hade velat träffa.. men det kommer nog fler tillfällen.

Idag ska jag plugga ännu mer och jag blir inte helt utan julmarknad. Det ska va julmarknad på stan idag.. så det e är ju precis där jag bor, så jag hinner nog smyga ner o kolla en runda idag. :D Tar ju inte mer än 1 minut att gå dit :D

Nu ska jag fixa lite havregrynsgröt o sen hoppa in i duschen så jag kan starta dagen o sätta igång.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hihi. Undrar om Dolphan pratade svenska med amerikansk brytning eller amerikanska med svensk brytning? :o)

2008-12-07 @ 20:31:13
Postat av: JEnnie

Oh så du kommer till Sverige? När?och hur länge?=) kram

2008-12-08 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0