Äntligen hemma igen

Måste ju säga att jag är bra mycket piggare nu än innan. Råkade somna till i 20 minuter innan när jag låg och läste på inför kvällens quiz. Powernaps is the shit! Kunde inte tro det själv, men jag va som en helt ny männsika pigg och det gjorde inte ont i ryggen längre. Så efter lite "Baked potatoe soup with bacon" och naan-bröd så drog jag iväg till skolan.. och nu är jag hemma igen.

Ska passa på att mysa lite med min "hubby", sista kvällen vi är "kungar" i huset och vi ska njuta av det genom att titta på ett avsnitt av Top Gear. Himla roligt tv-program för att handla om bilar måste jag säga. Skulle nästan kunna säga att det ligger högt upp på min lista, men säg inget till Mjukis.. för då kommer han reta mig i all evighet. Men tro nu inte jag gillar det för bilarnas skull... det är för programledarna är så satans roliga och framför allt knäppa :D


James May aka Captain Slow är nog min favorit.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu vill jag lova att det inte ser ljust ut för din gissning! knappt 3 timmar kvar av den 15:e och jag har inte någon som helst värk eller dylikt.. sorry=)

2009-09-15 @ 21:10:41
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0